Grisar är vi allihopa

Hela förra veckan var jag hemma med Karl. Nån form av influensa drabbade honom på lördagen. Även jag hade lite kli i halsen men med lite Panodil överlevde man. Från tisdagen var Peter hemma och sjuk. Och ynklig givetvis.

På lördagen gick jag till jobbet och Karl verkade dessutom bättre. Så i går var han hos dagmamman. Peter var hos läkaren i går och hon sjukskrev honom veckan ut. Om ett par dagar får vi provsvaret på vad det är för typ av influensa. H1N1 kanske.

Efter att Karl varit två timmar hos dagmamman ringde hon i dag och sa att han borde gå hem. Så mycket för den friskheten... Men han är inte alls lika illa som förra veckan, mest snor och hosta numera.

Vi får väl se hur det ter sig. Vi hade planerat födelsedagskalas i helgen och besök till Alingsås. Den som vill/vågar komma på kalas på lördag är hjärtligt välkommen. Bara man säger till innan så jag vet hur mycket jag behöver baka. I dag bakades för övrigt viktväktarmuffins och vanliga chokladmuffins. Gissa vilka som var godast...

Kommentarer
Postat av: Chamomilla

Är det lights in Alingsås som hägrar?



Vi har ju faktiskt present till tant :D

2009-10-21 @ 08:35:16
URL: http://www.chamomilla.se




Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...