Lång dag, kort resumé

Dagen började med en tur till Novotel. Där hölls det hela dagen utbildning i Canons regi. Det var intensivt men mycket givande.

Efter detta hämtade Peter upp mig och vi hämtade Karl. Direkt därefter skulle Peter på match så han släppte av oss hos min mor. När matchen var slut åkte vi en snabbis till Allums VIP-kväll. Tyvärr var kappan som jag spanat in slut i min storlek och den kommer inte in igen. Så det blir att jaga en kappa. De hade den i söndags i Frölunda men när hinner jag dit igen? Får hoppas att jag hittar den nånstans på lördag.

Vi kom i alla fall hem med en sovande son, sex hekto te och en stekpanna. Det är inte fy skam.

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...