Snart smal och vacker

I natt vaknade vi av en liten kille som var ledsen och kröp upp i vår säng. Så man sov riktigt obekvämt mao. Det var smdigare när han var mindre. Och i morse valde han att vakna vid sex-tiden. Vid sju tröttnade jag på att ligga och trängas med en vildsint tvååring så jag gick ner och körde ett yogapass. För jag har gett mig f*n på att träna minst en gång i veckan. Och denna veckan har det blivit ett yogapass i onsdags, 12 km cykling i torsdags och ett yogapass i dag. Så jag har kompenserat för förra helgens onyttigheter. I morgon blir det slappdag dock. Först till mor och lämna av Karl och sen in till stan och åka Paddan. Sen blir det nog middag och slöande hemma.

I dag är för övrigt sista dagen på 99 öres-kampanjen för framkallning av bilder på jobbet. Sen blir det lite lugnare. Och jag har lagt över bilder från juni-september 2008 på ett usbminne och ska förhoppningsvis framkalla dem i dag. Och ni kan väl gå in och titta lite på hemsidan i alla fall; jag har lagt ner så mycket tid och utan uppskattning. ;) Målet är att jag ska lägga in en kameramodell om dagen i alla fall. Om man hinner mellan canvaskampanjer, inventering och höstmarknadsplanering.

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...