Dagens utflykt

Nu när Peters semester nästan är slut känns det som vi gör allt vi inte orkat innan. Så i dag blev det en utflykt igen. Fast den här gången fick Karl lämnas hos mormor en stund medan vi åkte till Kungsbacka. För jag orkade inte ha med en trotsig treåring än en gång. På detta sätt är alla nöjda.

Först spenderade vi en timme på Freeport. Och jag börjar mer och mer fundera på vad det är för en människa jag delar mitt liv med - vi var inne i nästan varenda butik (även golfbutiken) och Peter provade till och med en tröja med gula ränder.

Efter att ha inhandlat en espressomugg, muffinsformar och Duplo (nej, ingen gulrandig tröja) så for vi vidare till Kungsmässan. Då fick Tyko byta plats och Peter bar för första gången honom i selen. Ja, det är första gången han använder selen alls; när Karl var så liten fick Peter inte på sig selen. Så nu får han kompensera och bära extra mycket säger min rygg.

Det blev några småsaker fyndade där med, bland annat en kladdkaka och smoothie på Steinbrenner & Nyberg. Med fika åkte vi sen hem till min mor och åt middag och hämtade hem en mycket trött Karl.

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...