Upptagen

Den här helgen är helt klart överbokad.

Lördag:
  • Flyguppvisning
  • Bonnamarknad
  • Second hand-marknad
  • Kräftskiva
Söndag:
  • Flyguppvisning
  • Fotoutställning
Så det gäller att prioritera. Jag är rädd till att det lutar åt att Karl och Peter åker på flyguppvisningen i morgon och jag och Tyko blir hemma. Sen åker Peter ensam på kräftskiva och sover över (däckar?) för att komma hem på söndag och köra mig till fotoutställningen som jag får gå på ensam. Eller så är jag matt (lat) och orkar inte gå när ingen ändå går med. Fast jag är lite sugen på att köpa nån bild som de auktionerar ut.

Vad jag önskar mig när jag fyller år? En almanacka, helt klart. Men det ska vara en sån här - jag är kräsen.

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...