Från det förlovade landet

Till slut. I dag kom den avi Peter har gått och väntat på. I flera dagar (veckor?) har han tittat i brevlådan utan resultat. Men i dag tittade han och for med fart till Ica och hämtade sitt paket. Med mina saker, mestadels. Det enda Peter hade beställt var en del till Helmut. Jag är dock berikad med en massa bling. Jag vet inte vilket jag är nöjdast med; kaffemuggen, usb-minnet eller Super Mario-tofflorna. Fast muggen är nog inte så tät, minnet luktar suddigummi och det står Super Mari på tofflorna (vilket inte gör nåt i det här fallet förvisso). Men vad begär man när man köper saker billigt från Kina? Inte mer än att det ska vara fint i mitt fall i alla fall.

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...