Nominerad - hedrad

Jag försökte undvika Camilla senast jag fick en award men nu kommer jag väl inte undan längre. Då hade jag inte lika mycket tid som nu (jag gick mao och la mig istället för att surfa strunt på nätterna).



Cherry on top award:

  1. Tacka den person du fick den av
  2. Kopiera utmärkelsen till din blogg
  3. Dela tre saker som du gillar, med dina läsare
  4. Skicka utmärkelsen till fem bloggar som du tycker förtjänar denna utmärkelse

  1. Tack, tack Karin.
  2. Ok.
  3. Vit choklad, silversmycken och rosa fluff
  4. Utan någon rangordning eller favorisering:
Krex - uppriktig och uppkäftig
Kaptenhadiraja - den som är jag när jag inte är på jobbet
Munkakvarn - är precis som när vi var finniga tonåringar
Unni Drougge - för att hon smeker mig med sina ord och eldar mig med sin entusiasm
Lady Dahmer - för att hennes blogg är skitbra och hon är en fantastisk människa som alla borde träffa (enligt henne själv)



Beautiful blogger award:
  1. Kopiera och klistra in awardbilden i sin blogg för att visa att man fått den.
  2. Tacka och länka till den som nominerat dig.
  3. Nominera sju andra bloggare och länka till dem.
  4. Berätta sju intressanta saker om dig själv.

Första gången kom den som sagt från Camilla så jag borde väl tacka både henne och Karin. Tack, tack. Huruvida de sju sakerna om mig är intressanta avgör ni själva men det är i alla fall sånt som jag tror är nytt för er.

Mina bloggare blir Krex, Kaptenhadiraja, Munkakvarn, Lady Dahmer, Enbartemma (som dock är mest mamma och bloggar då här istället), Livet som Linda, I nöd och lust.

  1. Jag har mannekängat i baddräkt på lokal.
  2. Jag gillar ultravåldsfilmer, trots att de ibland gör mig illamående.
  3. Jag cyklade som nioåring in i en betongvägg.
  4. Jag kan sy både hattar och korsetter.
  5. Jag är lättdistraherad och "måste" göra flera saker samtidigt.
  6. Jag tycker att ljudet från pålkranar är sexuellt upphetsande.
  7. Jag har alltför många ufon i min garderob.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Helt rätt, alltså man kan ducka för en nominering men har man fått två får man huka sej och följa strömmen ;)

2010-12-16 @ 09:08:33
URL: http://www.chamomilla.se




Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...