Slipat

Jag vet att Peter har sagt det flera gånger om men f*n vad skönt det är att ha garage! Nu har jag (förmodligen) kommit på hur jag ska göra med mitt bord i syrummet så jag bar ut bordsskivan i garaget och började slipa den. Och nu är det matpaus och jag kan bara gå därifrån och lämna det som det är och återkomma om nån timma eller två. Och hade jag behövt slipa inne så hade jag svurit över allt damm. Och ok, det rätt bra att Peter har Festool-fetish; det går bra mycket snabbare med slipmaskin än för hand. Men det erkänner vi inte för honom.

Kommentarer
Postat av: Chamomilla

Hehe jag kan ju inte annat än att hålla med. Ang. festool fetishen alltså :)

2010-01-15 @ 15:54:14
URL: http://www.chamomilla.se




Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...