I dag

I dag sov jag länge. Eller; jag vaknade och somnade om en gång i timmen efter fem nån gång. Låg kvar i sängen till nio i alla fall. Vid tio skulle vi åka till MVC. Där konstaterades att Ada ligger med huvudet neråt men fortfarande ruckbart och att magen har vuxit två cm på två veckor. Nästa tid fick vi den 21 men då ska hon väl ha kommit ut. Jag som till och med hade känningar i går och trodde att det var dags. Men det verkar ha stillat sig. Så nu ska vi dricka tre koppar hallonbladste om dagen för att se om det hjälper. Jag är tveksam men vad gör det när det ändå är ganska gott?

I dag har Peter i alla fall lagat färssås till mig. Sex portioner blev det varav en intogs i dag. Vi får se när (om) vi orkar göra lasagne och moussaka av det. Dessutom har det inhandlats mer jord så nu har smultronen flyttat över till en stor kruka och mer dill och rädisor har såtts. Den första omgången dill skördade jag i går och frös in.

I går köpte vi nya (för oss) stolar till köket. De ska bara skruvas åt och smörjas in. Sen slipper jag de trasiga pinnstolarna. Ingen som vill ha ett par sämre begagnade pinnstolar? De är väldigt shabby chic. ;) Sen var det dags för lekdag med Camilla. Hon hämtades upp och sen åkte vi hem till oss. Vi lekte väldigt stillsamt dock; satt i varsin solstol med en smoothie och pratade bebis. Peter höll sig på vinden och fixade med ventilationen.

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-07-08 @ 10:58:07
URL: http://millahoman.blogg.se/



Postat av: Eva

Oj, så spännande! Hoppas att allt går bra med förlossningen.



Jag råkade hamna här på din sida i min desperata jakt på pinnstolar, börjar plugga igen till hösten och försöker få ihop ett möblemang.



Ni har säkert fullt upp, men om du var allvarlig med att skänka stolarna så kan jag komma förbi och hämta dom snarast så blir ni av med dom.



Än en gång, hoppas att allt går bra!



Vänliga hälsnignar

Eva Nordenstedt

0735 375268

2010-07-14 @ 10:55:14




Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...