Sömnlös

I går skulle Peter på konsert och se Skinny Puppy. Vilket vi vetat sen länge men plötsligt var den dagen här. Och det blev plötsligt väldigt konstigt att jag skulle vara hemma ensam med två barn. Men min far kom på besök på eftermiddagen så Karl stimulerades av honom som tur var. I natt har jag sovit mycket lite dock. Jag har inte orkat gå upp och göra ersättning så jag tänkte att jag skulle amma Tyko till sömns så fort han vaknade. Visst; han somnade. Men så fort jag försökte flytta på mig och lägga mig bekvämt igen vaknade han. Så jag har slumrat (i obekväm ställning) nån halvtimma och ammat en timma. Hela natten. Om och om igen. För att Peter behagade dricka några öl och sova över hos vän i stan. Men han skulle minsann vara hemma tidigt, senast nio. Visst. Ett par timmar efter sagd tid kom han hem. Lite "trög" som han kallade det. För han hade blivit kalasfull... Och jag gick och la mig.

Hur ska det gå nästa helg när Peter åker till Tyskland?

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...