Första dagen på sommarlovet

Jag får nog säga att jag sover bättre i bäddsoffan på landet än vad jag gör hemma. Är det så simpelt som Feng shui? Jag känner mig inte det minsta utvilad. Å andra sidan slappnar man av på ett helt annat sätt på landet än man gör hemma. Här hemma är det en massa måste, borde och skulle. På landet finns inget sånt. Eller i alla fall mycket lite.

Således vaknade jag tidigt i dag. Förutom alla gånger jag vaknade i natt. Jag försökte ligga kvar och dra mig men det fungerade dåligt. Så jag gick upp, väntade med frukost tills Karl var vaken och sen åt vi gröt. Vid halv tio kom min mor och satte igång med att skura huset. På utsidan då. Karl var mycket hjälpsam, jag satt mest i skuggan och suckade över hur varmt och jobbigt allt var. Så har vi spenderat nästan hela dagen. Förmodligen blir morgondagen något liknande.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Sweet med sommarlov! Jag började min semester idag (äntligen!) tänkte att vi kanske kan hitta på ngt en dag?

2010-06-28 @ 21:44:39
URL: http://www.chamomilla.se




Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...