Hårlös

När jag fyllde 25 fick jag en peng av min mor för att "unna mig nåt". Jag har inte kommit iväg på nåt som jag kan anse att pengen ska gå till (massage eller liknande) så jag la pengarna på en epilator. Ja, jag som bara rakar benen två ggr per år, max.

Efter att ha testat på smalbenen ansåg jag att det kanske inte var så farligt. Så jag provade under armen. Den idén behöver jag vara fruktansvärt onykter eller distraherad för att fortsätta med! Efter det var det inga som helst problem att köra baksidan av låren, som jag innan ojade mig över. Men en dag, jag lovar... Kan man plocka med pincett borde man kunna vänja sig vid epilator.

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...