Lite vardag

Nu har jag varit duktig. När jag kom hem gjorde jag en omelett och inte bara en vanlig macka. Sen gick jag ut i garaget och slipade undersidan och andra långsidan av min skiva. Så nu är det bara två kortsidor kvar. Sen ska det spacklas. Dessutom har jag städat katternas lådor. Jag var och köpte ny pellets i dag då den var slut hemma. Så nu mumsar de glatt mat och kan i lugn och ro gå på en ren toalett efteråt.

Nu återstår det bara att lägga sig i tid och planera in var, när, hur man ska göra vad i syrummet. Jag har ju inte helt fria händer; under nån månads tid kommer golvytan upptas av frön som gror. Det är det enda rummet med tillräckligt mycket sol och där katter och barn inte kommer åt små skira plantor.

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...