Boa

Jag har en massa planer för helgen. Först ska jag till jobbet givetvis men direkt efter det ska vi iväg på utställning. Nej, ingen kattutställning - konstutställning. Hela familjen och mor. Efter det lämnar vi kvar Karl hos mor och får barnledigt till i morgon. Så jag hade tänkt att passa på att göra sånt jag annars inte hinner. Så vi får se hur mycket av följande som hinns med:

  • Måla spjälsängen
  • Måla bordsbenen
  • Sätta potatis
  • Plantera om tomaterna, solrosorna och smultronen
  • Plantera nya skott
  • Sortera och tvätta bebiskläderna
  • Shoppa nya mammakläder
Enligt föräldrautbildningen är det hög tid att börja boa nu nämligen. Så jag får väl lyda order. Även om jag inte anser att det är så värst mycket att fixa. Egentligen. Det enda "måste" är en ny dress att ha vid hemresan från BB. Inte för min del utan Ada. Och jag har hittat två; en body med Skinny puppy och en med Green day. Kan man åka hem två gånger?

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...