Bortkastad tid

Efter ett par dagars sjukdom då man inte orkat göra mycket mer än ligga i soffan har jag betat av Twilight, New moon, Knight and day och Centurion. Vilket jag kunde levt utan. Kunde lika gärna haft en maraton med Weeds.

Nej, jag förstår inte hypen med Twilight. Inte ens lite. Robert Pattinson är inte på långa vägar vad Leonardo Di Caprio var för 15 år sedan. Mer som Jack Nicholson i Batman. Inget ont om Jack i övrigt (även om jag föredrar nyfilmatiseringen av The Shining).

Å andra sidan har jag inte riktigt förstått vampyrhypen öht. True blood har sin charm men sydstatsdialekten gör det svårt att koncentrera sig. Och så sitter jag hela tiden och lyssnar efter vad de säger på svenska.

Får väl koppla in videospelaren och titta på Baise moi istället. Det var längesen det gjordes kvalitetsfilm.

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...