Ekologi

Min tanke är att försöka bli lite mer ekologisk. För en tid sedan köpte jag ett chokladschampo från Faith in nature. Mitt annars så toviga hår behöver nu inte ens balsam. Enda "nackdelen" är att håret blir lite mörkare. Så mitt askblonda hår ser snarare ut som ljunghonung numera. Fast det visste jag innan så det är ok. Det var ändå dags att byta färg.

Jag köpte även en tvål men den har jag ännu inte testat. Jag tänkte att jag skulle unna mig den någon dag. En stund i badet med choklad i tvål, schampo och mun. Så jag köpte en påse chokladdoppade gojibär. Dem är nästan slut redan dock. Jag kunde inte vänta till badet.

Schampot kom även det från Bodystore för övrigt. Och ett par öronljus, hur konstiga Camilla än tycker att de är.

Kommentarer
Postat av: Madeleine Camenius

Maximerad chokladdos kan ju inte bli annat än bra! :)

Jag brukar köpa 90% choklad, smälta den, blanda i mandlar och låta det stelna. Gott!

2010-10-21 @ 18:34:44
URL: http://bodystorehalsoblogg.blogg.se/




Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...