Klippt och skuret

I dag har jag klippt Karl för första gången utan minsta klagomål. Senast vägrade han trimmer så då fick det bli lite ojämnt med sax. I dag satt vi på golvet och han fick läsa en tidning samtidigt. Inga problem. Fast efter en stund tröttnade han så det blev ju ingen frisyr direkt, bara 13 mm överallt. Tanken var väl att det ska vara kortare i nacken men vi har ett par veckor kvar innan han ska fotograferas hos dagmamman.

Ja, jag ger mitt barn belöning när han klippts; en glass. Vilket innebär att jag ger mig själv en med. För får han så får jag.

Kommentarer
Postat av: Eleonore

Är det sant, tack för tipset! :)

2010-10-03 @ 21:50:19
URL: http://fikamed.blogg.se/




Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...