En ny Mari

Ok. Vi försöker igen. Det har ju varit några blyga försök till att byta hårfärg på sistone. Men nu får jag erkänna att hösten är här och då skiftar även jag färg. Jag kom på för ett par år sedan att jag omedvetet är blond på sommaren, röd på hösten och svart på vintern. Jag har försökt att bryta trenden men misslyckas varje gång. Om jag färgar det rött på sommaren tröttnar jag extremt fort och bleker det igen. Vilket resulterar i ett hår som mest liknar stålull.

Men nu gör vi en variant. Först blekte jag slingor och just nu har jag färg i. Askgrå. Och sen ska röda slingor göras. Tanken är att sen göra mörkare och mörkare röda slingor. Till slut svarta. För att helt enkelt inte slita så mycket på håret. Som för övrigt borde klippas. Vilken dag som helst ska jag boka en klipptid. Frågan är bara var. Var går man om man de senaste femton åren har klippt sig själv?

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...