Frosting

I går gjorde jag violfluff till mina cupcakes. Den har svalnat till i dag och nu har det provsmakats tillsammans med en vaniljcupcake. Och det var inte helt fel. Jag tror dock att man ska ha lite mer godis i för ännu intensivare smak. Nu tog jag en deciliter grädde och en ask violpastiller. Plus lite röd och blå karamellfärg. Annars hade det sett ut som betong.

Jag testade även att göra vit choklad cream cheese frosting. Det kan jag äta med sked och leva på en vecka, är allt jag har att säga! Mums! Och då har jag inte ens testat på en kaka än. Den står i kylen för att stelna lite. Frågan är bara vilken form av kaka den gör sig bäst på. Kanske en red velvet...

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...