Planer i kras

Det blev lite sisådär med allt jag hade planerat. Men jag är nöjd ändå.

I går var jag på symässan med Danilla. Av nån anledning kom jag hem med mer smyckesdelar än tyg men det gör inte så mycket. Jag skippade klädbytardagen då jag intalade mig själv att jag redan har en massa barnkläder. Likaså med Majornadagen; nån loppis behöver jag egentligen inte gå på och ekologiska grönsaker kan jag hitta på Ica med.

På kvällen pysslades det en del och vi började dessutom att sätta upp lite tavlor i syrummet. Så det sker framsteg.

I dag var det tänkt att jag skulle på fotoutställning men orkade inte det efter att vi varit i Sävedalen på höstmarknad. Det var väl egentligen inte särskilt spännande det heller men det är lite socialt i alla fall.

Nu är jag trött. Så det blir nog inte mycket gjort i dag. Mest sova tror jag.  Peter tittar på fotboll och i pausen fogar han dörrfodret i syrummet.

Nästa helg har vi massor inbokat; massor av ingenting och så vill vi ha det. Det har varit lite mycket de senaste helgerna.

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...