Inför barnmarknaden

Hemma igen. Jag har spenderat ett par timmar med att packa upp barnkläder. I mängder. Jag tänkte vara "smart" och vänta tills allt var uppackat innan jag gick runt och fyndade. Det gick sådär. När jag väl var nöd med uppackandet såg jag i kors, inga kläder var intressanta och jag ville mest hem och sova.

Det blev i alla fall ett par tröjor till Karl, pärlor, en symaskin (!) och en duplobana. Jodå. Nu hoppas vi bara att jag säljer alla mina kläder jag lämnat in så att jag inte går back. ;)

Så för den som vill fynda billiga barnsaker öppnar Hindås barnmarknad 9.30. Jag är på plats vid nio, sitter förmodligen i kassan och ser glad ut. Kom och köp!

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...