Ett steg fram, två steg bak

I dag var jag förbi jobbet och hämtade upp mina nya smycken. Jag och Maria la en order hos Crazy factory för ett par veckor sen och nu hade det kommit. Högerörat är nu tillbaka till 14 mm mao och höger öra är 8 mm i största ringen. Nackdelen då? Jag lyckades göra sönder 4 mm-ringen jag hade i. Sånt man får räkna med när det är plast men ändock. Jag ska testa att limma den och får väl beställa en ny senare.

Septum är nu 2,4 mm. När jag töjde senast minns jag att det gjorde fruktansvärt ont men att jag lyckades förtränga det så pass. Hua. Jag överväger att sätta i retainern så man i alla fall inte nuddar ringen i tid och otid men har man semester passar man på att ha ringen i. De svarta smyckena jag köpte till näsvingarna var dock mindre än de jag hade tidigare så hålen lär väl krympa lite. Från 1 till 0,8 mm så det är inte så farligt. Likaså är det med hålet i öronkanten. Från 1,6 till 1 mm. Men fint är det.

Det värsta? Jag är grymt sugen på att pierca mig igen. Varsomhelst, bara det innefattar en nål genom huden.

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...