Snart tillbaka

I morgon börjar jag jobba igen efter "semestern". Ja, så värst mycket semester har det ju inte blivit utan mer föräldratid. Tyko är nu inskolad och klar. Och precis lagom för att bli sjuk. I går kväll firade han med 38,8 graders feber. I dag firar Karl med krupp.

Hur jag själv firar? Genom att piffa. Mig själv var tanken men det resulterade i att jag skurade badrummet. I går färgade jag dock bryn och fransar. Minsann. Jag ska försöka få lite egentid och i alla fall måla naglarna. Fast jag är i stort behov av nya lack. Malva, Cupcake queen eller Illusion vore trevligt.

Förresten; lite har jag ju piffat mig själv. Jag lyckades töja andra hålet i örat till 6 mm nu. Så nu är det bara ett kvar som ska töjas till 4 mm. Den ringen gick ju sönder men vi ska se om den inte går att laga. Dessutom hittade jag kulan till en av 2 mm-ringarna så jag slipper ha stålringen i översta hålet. De små tingen och allt det där.

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...