Fredag på Meltdown

Vi var så förutseende. Skulle åka tidigt och gå och titta lite innan det var dags för tatueringen. Saker och ting gjorde att vi blev lite sena och prick 18 rusade jag in i lokalen. Kari var dock sen så vi fick underhålla oss i en och en halv timma. Shoppingen var snabbt över, tävlingen var rätt trist och modevisningen var mest pinsam. Så det blev en långfika. Bror med sambo var där med så Peter slapp sitta ensam med Maria när jag skulle tatueras. ;)

Det var elva år sen sist jag tatuerade mig men jag har ändå minne av att det gjorde ont, att det var jobbigt och att jag hade svårt att sitta still. Men det här var mest en irriterande känsla av att nån river med nageln på huden. Och tjugo minuter senare var det inplastat och klart. Lite antiklimax, visst. Men fint blev det. Och planerar fler gör jag.

En ny tunnel och en ny ring till örat införskaffades med. Tunneln för att den var fin (fortfarande kallt ute, fortfarande opraktiskt med tunnel) men ringen behövde jag då jag tappat kulan till den gamla. Så egentligen inte jättenytt och piffigt. Fast ringarna görs även i vitt nu så kanske blir det nya senare. 

Bild kommer när jag vaknat och orkat engagera mig såpass.

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...