Inför balen

Vilken dag som helst ska jag ta tag i mig själv. Bort med det gråa skalet och skina och glittra. Hua, jag blir trött och matt bara av att tänka på det.

Men jag lovar; jag ska inte gå runt i brundassigt hår och velour hela livet. Bara så länge mitt barn envisas med att spy på mig och kräva kläder som är lätta att få av. Förr var det onyktra pojkar/gossar/herrar som hade de önskemålen...

Men se det som ett löfte. Med lite hjälp av följande vänner:
Jag skulle dessutom vilja ha ett afro, vackra naglar och egen ögonskugga. Så jag ska öva och öva tack vare dessa inspiratörer.

Och skulle jag mot förmodan behöva vistas nära vatten så skulle jag vilja göra det iklädd denna bikini.


Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...