Rea

Så var det det med! Nästan så man suckar. Men jag hade helt glömt bort bokrean. Jo, den är viktig för mig. I år säljer t ex CDON både del fem och sju i Mörka tornet-serien. Jag har ju femman men bara som pocket. Sjunde boken klämde jag på i torsdags när vi var i Kungsbacka. Då kostade den 230 spänn. På rea: 79:-.

På Bokus hittade jag en massa söta barnböcker. Hade Tyko fötts nu istället hade Karl fått Hej lillebror men jag tror att jag i alla fall ska köpa den här till honom, ifall att.

Och för den som vill ha ett boktips kan jag rekommendera Emil, det halva fåret. Jag hade den när jag var liten och jag läser den för Karl nu. Den är lika bra fortfarande.

Kanske kommer jag med mer måste ha-böcker när jag gått igenom utbuden bättre. Det här är bara efter en snabbtitt.

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...