Snacka goja

Jag visste att det nån gång skulle komma tillbaks och bita mig. När Karl har frågat vad man gör och man redan svarat samma sak flera gånger har jag till slut svarat att jag rullar bajs. Det har till slut blivit en grej och nu sägs det då och då.

Karl har drömt mardrömmar om en papegoja han haft på sitt rum så jag tog i går ner den för att förpassa den till nåt förråd. Men för att han inte ska vara rädd för den ville jag att han skulle leka lite med den. Nu sitter han och säger bajskorv, pasta och tomat till den. Och frågar om den vill rulla bajs. Hela tiden repeterar den vad han säger med skärande röst. Han har säkert hållit på i en timma nu. Och självklart ska han sitta precis bredvid.

Kan papegojsjuka drabba en leksak?

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...