Ta det som ett löfte



Inte nog med att Nina inspirerar till både röda läppar och bojkott; hon "tvingar" mig att läsa med. Jag började ju för att tag sen med Penetrering men efter 20 sidor har den blivit liggande. Inte bokens fel men dels läste jag både Kärnfrisk familj och Att växa genom möten samtidigt och dels kommer jag i säng alldeles för sent så jag orkar helt enkelt inte läsa. Och vem har tid på dagarna i övrigt?

Så nu ska jag vara med i en bokcirkel och lovar och svär att läsa färdigt Penetrering innan den 28 mars.

Visst är det lite vuxenpoäng i bokcirklar? Nästan lite tantvarning?



Kommentarer
Postat av: Karin

Äh, bokcirklar är ju hur kul som helst! :-D

2011-02-10 @ 15:11:20
URL: http://welcometothejungle.bloggproffs.se




Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...