Hur mår vi i dag då?

Jag var lite stursk i går och ansåg mig vara på bättringsvägen. Eller hur. Frossan från i natt var pga feber och på morgonen var bihålorna totalt igentäppta. Acetylcystein hjälper inte, noskapin ger magkatarr och panodil är kortvarig. Som "tur" är har rethostan övergått till slemhosta så jag ska testa bisolvon i stället.

Nässköljningen då? Som jag själv alltid tjatar om när folk är sjuka. Ja, om man orkade göra en kanna saltvatten och stå upp så pass lång tid som sköljningen kräver. Men jag har i alla fall tagit ett varmt bad (så varmt vi möjligtvis kan få). Nu morgonrock och hett echinea-te.

Jag önskar mig mannagrynsgröt med honung och chokladpraliner. Inte ihop alltså. För jag har nöjet att ha pms samtidigt.

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...