Ge mig en bok eller tre

Så vad vill jag ha sagt med det tidigare inlägget? Egentligen? Jo, att jag snart har läst färdigt och då vill jag ha fler böcker. Lägligt nog har jag skapat en liten önskelista.

  • Jag har tidigare nämnt GTD och således hamnar den på plats nummer ett.
  • Att välja glädje - uppföljaren till Kay Pollaks bok som jag nämnde i tidigare inlägget.
  • Hetsa in upp dig över småsaker - jag tror att jag behöver den för att motverka bitterheten lite grann.
  • Del 13, 14 och 15 i Deverry-serien av Katharine Kerr. Tyvärr översattes aldrig just de till svenska. Inte för att det är ett större problem att läsa på engelska (tänk om de hade varit skrivna på ungerska i original!) men estetiken i bokhyllan skriker.
  • Sista delen i Stephen Kings Det mörka tornet.Så jag blir klar. Ett avslut på en väldigt bra serie. Jag tror att jag till och med kan  sträcka mig till det bästa han skrivit.
Sen finns det givetvis en massa andra böcker jag vill ha men som jag inte kommer på just nu. Som en massa bakböcker, mer chiclit och kanske en och annan självuppfyllande bok.

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...