Långsammare

I dag: inte en fullt lika produktiv dag. Det största är väl att jag har färgat ögonbrynen. Ja, jag försökte fransarna med men efter att ha fått väteperoxid i ena ögat lät jag bli andra. Vi kör mascara i stället.

Eller ja, lite lögn var det där. Sandra inspirerade mig till att börja skapa igen. Kanske inte en hatt som matchar hennes utstyrsel (jag jobbar inte i strå) men nog blev ett par jeans helt klara. Och båda korsetterna åkte av provdockorna så i morgon ska de nog bli helt klara. Bara lite handarbete kvar ju. Och så måste jag skaffa vitt snöre till den ena. Förhoppningen är väl att ha nån av dem när vi går och ser Combichrist om ett par veckor. Sådan är jag; alltid ute i sista stund.

Jag tittade lite på hattarna som är halvklara dessutom och blev allt lite sugen på att slutföra dem med. Och hitta en marinblå klädsel som passar två av de färdiga hattarna. Vilken dag som helst...

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...