Att göra

Nu när jag fått ordning i syrummet (alltså städat) känner jag för att faktiskt sy något. Dilemmat är att jag inte är överens med min kropp så jag kommer inte sy något till mig själv förrän jag fått önskat utseende. Gardiner och annan heminredning lägger jag inte gärna energi på (förutom till lekstugan). Karl behöver egentligen inga fler kläder då det fyndats en del på barnmarknader och Tyko ärver Karls gamla. Och nej; jag kommer inte att sy något till Peter. Det kanske skulle vara den där manchesterkavajen han pratat om i så fall. Jag har ännu inte gjort något med mitt fynd från Normi. (Som för övrigt har öppet nästa vecka, gissa om jag är sugen på en sväng dit!)

Nåja. Jag får väl börja med att laga kuddarna till vardagsrummet och sy på det där märket på Karls byxor. Och en och annan nalletröja kanske jag kan fixa med. Lite småpiff är bättre än inget piff.

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...