Dejt med lattemorsor

Så var man hemma från knuff med litet barn. Det hela inleddes med ett besök till banken för att äntligen hämta ut mitt id-kort. Så ambitionen är att övningsköra och få det där rosa kortet. Mest för att det vore fint i plånboken.

Vi (som i jag och Tyko) mellanlandade hos Danilla och sen gick vi (japp; från Majorna till Linné) till Slottskogen och mötte upp Eleonor. Ett varv runt Slottskogen avlutades på Villa Belparc med baguette och varm choklad. Ja, Camilla pratade om tårtlunch men väl där lockade det inte särskilt. Och ska jag hinna bli snyggare än nånsin innan jag börjar jobba igen så är det strängt förbjudet med tårta ändå.

Sen knuff hem till Camilla igen och invänta Peter och Karl. Vi avlastade Camilla och tog hennes entrématta och sen for vi hem.

Nu ska jag ta ett fotbad och sen plåstra om mina fötter. Kängorna har sett sina sista dagar; fodret är numera hård plast. Så jag beställer vår och tar fram ballerinaskorna.

Tro det eller ej men kameran var med och den användes till och med! Bildbevis kommer.

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...