Sjukt tillfrisknande

Jag börjar nog tillfriskna; tristessen börjar krypa i mig. Jag har hängt ut tvätt nummer ett och ska alldeles strax hänga ut nummer två och jag är bra sugen på att baka sirapsrutor. Mjölken är dock slut så antingen skickar man Peter till Ica eller så testar man att baka på vatten istället.

Tidigare la jag energi på att hacka sönder den kvarvarande ishögen på altanen. Vid förra tövädret fick vi bort den ena men den andra har varit envis. Men med lite sol på den i morgon med så försvinner den nog helt.

I dag var det barnloppisar som jag var lite sugen att gå på. Dels i Lerum och dels i Borås. Förhoppningsvis inte lika hysteriska som de närmare Göteborg. Men tiden rann iväg. Ja, jag gick inte upp förrän halv tio. Både jag och Tyko sov dåligt i natt. Egentligen behöver vi inte mer saker till barnen. Just nu i alla fall. Men tänk om...

Nu: städa skrivbordet och sen fortsätta tvätta.

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...