En liiiten lögn bara

Det där förra inlägget; ta det med en nypa salt. För helt oförmögen har jag inte varit. Jag har faktiskt friserat både sambo och barn. Sambon skriver kontrakt i morgon och barnen fotograferas på torsdag. Så det är klart att de ska vara fina. Själv har jag haft olivolja i håret och grisdräkt på kroppen. Men jag vet att mina barn älskar mig ändå. Peter är det kanske si och så med. När det gäller grisdräkten i alla fall.

FYI 1: Bästa mutan när det gäller fyraåringen som vägrar klippas med trimmer; valfri färg på naglarna. Medan det torkar måste man sitta jättestill. Och belöningen efter klippningen blir ett andra lager. Dagens färgval (för både mig och Karl) är svart med skimmer.

FIY 2: Ettåringen är inte rumsren ännu. Det var en dum idé att låta honom luftas innan pyjamas. Eller; han trivdes men den nerkissade kudden var inte lika nöjd. Vilken tur att trägolvet sög åt sig det mesta.

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...