Still got it

Till slut tittade vi på den där franska filmen som jag ratade dagen efter födelsedagsfirandet (då blev det istället Bridesmaids). Det retade mig hela filmen igenom att låten i introt lät så bekant. I den franska filmen, inte Bridesmaids.

Jag ser hela videon spelas upp i huvudet. De åker bil och en kille framför bilen brinner eller tänder på nåt. Dessutom har gruppen en svensk koppling. Svensk band, låtskrivare, videomakare? Just ja; nåt tecknat med Robin! Och Creep är väl nån låt? Och nåt mer karma....

Japp. Vad tog du det på? Var du lika trög som jag?

Ja just det; efter en snabb titt på IMDB ser man att denna grupp gjort introlåten. Så förstår du min förnöjdsamhet.

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...