Fullt ös?

Det har varit lite intensivt på sistone. Eller; jag har gjort mer än bara vaknat, åkt till jobbet, spenderat några timmar där, åkt hem och sovit. I går bjöd Maria med mig på lite kvällsmingel på AC House. Ni vet; bubbel, tilltugg, lotteri, goodie bag... Allt som hör såna event till. Och givetvis mycket saker att titta på (och lägga till på önskelistan; tångbad från Varberg är en sån sak t ex).

Som om det inte vore nog med det åkte jag efteråt till Allum för att spana in Tusen och en natt. Jag ångrade mig bittert redan vid p-huset. Fullt, fullt, fullt. Men jag lyckades i alla fall köpa mina byxor. Som Peter ratade när jag kom hem så vi får väl vackert byta till ett par svarta ändå.

Efter allt kaos sov jag över hos mor. Lättast så även om det är trist att inte sova med Peter och ovant att sova i lägenhet med en massa nya ljud överallt. Så i dag är jag rätt sliten. Kapten Amerika och popcorn var alldeles lagom för min del.

I morgon blir det baluns dock. Då blir det utgång; The zone på Jazzhuset. Om nu Maria klarade sig utan brutna ben i dag.

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...