Middag

Glöm det där brödet jag länkade till. Det var inte värt besväret. Sen får de kalla det hur mycket indiskt de vill. Låt oss säga så här; av 16 kakor gjorde jag bara klart fyra. Och tre av dem slängde jag. Att stå och rulla, smöra, steka, pensla, vända, pensla och vända igen orkade jag bara inte. För så goda blev de inte. Det kan ha varit jag som gjorde fel men jag tänker i alla fall inte testa igen.

Däremot gjordes det soppa till lunch. Jag måste ha missat nåt dock för min blev inte alls lika röd. Men god var den. Ännu godare hade det varit med naan till. Men man kan inte få allt.

Tidigare under dagen gjordes en rågflingelimpa dock. Just nu görs müslibröd. Eventuellt blir det scones till kvällsmat.

Nu: sova på soffan. Så fort jag tänt en brasa.

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...