Konstpaus

Äntligen hemma! Efter jobbet åkte jag och Maria till stan. Det var dels marknad på Södra Larmgatan och dels var det sista chansen för utförsäljningen på Bolagret.

Låt oss säga så här; jag köpte inget onödigt alls. På Bolagret blev det en slickepott. Det behövs alltid. Dessutom fyndade vi presentpapper till jobbet. Maria fyndade desto mer.

På väg tillbaka till bilen (jodå, bilburna var vi!) passerade vi Safari. Som av en händelse var det öppet och jag kunde äntligen fått köpt mitt vax. Nu ska det bli ordning på dreadsen.

Jag köpte med mig en fryspizza på vägen hem. Nu ska jag äta och titta på senaste avsnittet av Revenge. Jag missade ju det när jag körde Peter till Säve. Sen vid åtta ska jag iväg till Säve igen.

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...