Få det gjort

Ska bara. En annan dag. Tro det eller ej men en annan dag är i dag. Så i dag har den stationära datorn sparkats igång efter att ha stått undanskuffad sedan september. Alla bilder läggs över till externa hårddisken och sorteras. Jag hoppas att de har mycket papper på jobbet för här ska framkallas. Och kanske kommer något nytt (mao ovisat) upp på bloggen. Jag hittade till exempel bilderna vi tog i studion; jag visade väl aldrig alla ordentligt? Mer än i headern alltså.
 
Jag måste därmed gå igenom hur många tomma album jag har kvar. Ska jag framkalla ett par tusen bilder går det åt. Lönen för december lär ju gå tillbaka till Krister.

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...