Femtio nyanser av rosa

När jag är trött på mina nagellack brukar jag blanda en egen nyans. Så i dag blev det en rosa variant. När jag betraktade naglarna i korrekt belysning - det omilda ljuset på toaletten - insåg jag att det var troligtvis samma nyans som Barbie har på sina underkläder. Sen tittade jag ner där jag satt och såg mina egna trosor runt anklarna; gissa färgen?
 
För övrigt har just mina trosor varit objekt för stor humor i dag; när jag kom ner från sovrummet, halvklädd, skrattade Tyko högt. För att han kunde ju se igenom trosorna. Och tydligen var stjärtskåran extra rolig när han upptäckte att jag inte uppskattade att han försökte peta in trosorna mellan skinkorna. Fina barn jag uppfostrat...

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...