Kärlek går att köpa

Vad du än säger så är det inte sant; kärlek har ett pris. Jag älskar min man lite extra mycket i dag. På en av mina klappar stod det Pentax. Då känner jag extra kärlek. Lite mindre kärlek till tomten som var praktisk och gav mig en kupévärmare. Vilket stod på min önskelista men egentligen vill man väl inte ha de där praktiska sakerna?
 
Karl har för övrigt förstått det där med smycken och kvinnor. Varje år får jag ett halsband. Ibland dessutom i en egendesignad ask. Årets modell av halsband var definitivt det finaste - ett som jag faktiskt kan ha på mig utan att det ser ut som mitt barn har gjort det och enbart därför bär jag det. Jag bär det för att mitt barn har gjort det plus att jag tycker att det är fint. Klart det bästa.

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...