Natten med Maria

I dag kom jag hem strax innan åtta. Ja, på morgonen. Ja, det var mörkt när jag gick.
 
Jag åkte ju till Maria i går kväll och blev kvar lite längre än planerat. Det slog mig: har man problem med kollektivtrafiken så beror det inte på att man bor på landet - det beror på att man bor i förorten. Bussarna till Hindås går hela natten utan några större tidsintervaller. Men att ta sig från Partille och till Landvetter, däri ligger det svåra. För att slippa sitta på nån ödslig busshållplats i en timma sov jag helt enkelt den timman hos Maria och tog första morgonbussen i stället. Det var drygt när jag 05:30 gick till hållplatsen men Combichrist och Gossip höll mig sällskap hela vägen hem. Har jag berättat om min nya kärlek Gossip? För det är verkligen ren kärlek.
 
Men kvällen då, undrar du. Hur var den? Kvinnor och vin i överflöd? Sex, droger och industri? Självklart. Jag är fortfarande så ung att jag klarar av sånt. Jätteung och jättepigg. Natten avslutades med en kopp örtte på soffan.

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...