Vad hände?

Och där tog orken och lusten slut. Jag sätter mig vid datorn och stirrar blint på det som verkade logiskt och självklart för bara en liten stund sedan. Nu verkar det så fel och fånigt. Så jag sätter mig vid tvn och stirrar blint, utan att veta vad jag tittar på. När jag kommer på mig själv reser jag mig för att göra något vettigt. Men det lockar inte särskilt att tvätta, städa kattlådor, vattna blommor eller ens läsa.

Jag ska nog göra lite te. Snart är lugnet över. Familjen är på väg hem.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Märkligt att vi följer varann så bra på distans, jag har skjutit upp en text så till den milda grad att det egentligen är försent. Men efter ett gäng med djupa andetag och ett telefonsamtal för att kolla om det VERKLIGEN var försent så satte jag igång.

2012-02-14 @ 19:12:28
URL: http://www.chamomilla.se




Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...