Deutschland über alles

Det här kommer låta så typiskt Mari. Det bryr jag mig inte om. Men som ni alla vet är Tyskland bra på många sätt och vis. Musiken, språket, mentaliteten. (Nej, jag syftar inte på det du tror.) Hur glad blir man inte då när man snubblar över en tatuerarstudio som gör just det som jag älskar allra mest; grafiska mönster i svart och rött?
 
Jag uppmärksammades om dess existens när GothInkFest la upp lite nya bilder på sin Facebooksida (+1 Facebook!). Och jag dog lite för varje ny bild. Med andra ord kommer dessa underverk kunna ses i Göteborg i slutet av augusti. Det kommer dock aningen olämpligt. Jag har ju planerat in de där fåglarna, sötsakerna, PPG och Tankgirl först. Och hur var det nu; skulle inte jag börja studera? Kan en nu tatuering vara anledning till merkostnadslån från CSN?

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...