Resultat

Jag påbörjade tvättandet av altangolvet iklädd linne och shorts. Man blev både smutsig och blöt. Efter en paus återtog jag arbetet i världens bästa klädsel; bikini. När det var varmt och man orkade minsta möjliga var det en bra lösning; inga kläder som blev smutsiga, solbrännan belv något sånär jämn och när jag tröttnade kunde jag lägga mig i poolen "för att bli ren". Nerkyld och avsköljd satt jag i en solstol med en drink i handen.
 
Helt klart en bra semesterdag. Trots att jag fick en del gjort. På morgonens agenda står:
  • Tvätta mer golv
  • Tvätta utemöbler
  • Inhandla vit färg
  • Måla staket och utemöbler (om de torkat)
Inget avancerat med andra ord.

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...