Vad gör du?

Inom loppet av ett par minuter lyckades två personer oberoende varandra ge mig känslan av att man inte gör allt man kan. Person ett länkade till TCFF och person två berättade att hen har anmält sig till Tobiasregistret.

Att donera bemärg ska jag vara ärlig och säga att jag inte vågar. Jag är övertygad om att det gör förbannat ont. Jag ska i alla fall gå halvvägs och lova att jag ska lämna blod i sommar. Jag skjuter ofta upp det där med halvlama ursäkter. Innan den 13 juli ska det göras i alla fall; sen sätts troligtvis ankarna in.

Kommentarer
Postat av: Emma-Lou

Hej där, hoppas allt är bra denna fredag?! Under tidig eftermiddag kommer jag att presentera de två vinnarna som vinner ett varsitt hörselskydd till sina barn! Håll utkik på min blogg!!!

2012-06-15 @ 11:53:31
URL: http://www.mondoblog.se/emmalous/




Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...