Den konstiga fittan

Det är väl ingen hemlighet att jag läser Fitt for fight. En bra blandning av bilder på saker som ser ut som fittor och vettiga artiklar om kvinnovåld, genitala åkommor och sextips. Häromdagen gjordes där en efterlysning och lite olika tips kom in.

Det finns allt från de som målar med mensblod till avgjutningar. Dessutom fanns de som erbjöd sig att teckna av muttor. Och det är där jag fastnade. Inte för att jag vill ha min mutta avtecknad. Men kolla porträtten som Fia gör! Jag är grymt avundsjuk. Dessutom skulle jag vilja att Sanna kom hem och målade mina väggar! Om nu inte Karl vill ha en häst på sin vägg så kan jag ta den i hallen eller var som. För när jag ser den här kan jag nästan känna hästlukten och blåsten. (Nej; det är inte lukten från grannens stall jag känner.) När jag ser hennes collage får jag en känsla av Jan Stenmark dessutom (och honom gillar vi ju).

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...