Överlevare: två

För att fira att sista uppgifterna lämnats in i går och kursen således är avslutad planerade vi en tripp till Ullared i dag.
 
Barnen åkte till min mor i går vilket inbjöd till filmkväll (Peter föreslog till och med bio). Vi gick till sängs tidigt dock för Gekås öppnade klockan sju och för att slippa trängsel planerade vi att vara där till öppning. Behöver jag säga att jag inte var lockad till att gå upp när klockan ringde fem i morse? Vi snoozade lite och var i Ullared vid åtta.
 
Kort sagt; folk är djur. Vilda sådana. Jag tröttnade efter halva inköpslistan och då köpte jag inte ens några kläder. Eller jo, jag gjorde två fynd som jag är riktigt nöjd med. En vinterjacka och en overall. Overallen är i microfleece och grymt varm. Efter fem minuter i den svettas jag redan. Men Otto kommer att älska mig när han upptäcker den.
 
Mycket annat krafs blev det men egentligen har vi inte köpt nåt. Som vanligt. Vi gick runt i skobutikerna där med men hittade inget så på hemvägen stannade vi på Visko. Peter köpte ett par som han spanat in tidigare och jag dregglade över ett par Sixtyseven. Fina, fina men behöver jag ett par platå?
 
Nu: pizza och Dolph Lundgren-film.

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...