Sovmorgon

I dag är jag studiefri. Alltså inga föreläsningar och inte heller några uppgifter att lösa eller böcker att läsa. Således är jag och barnen hemma och vi har haft sovmorgon. Jag vaknade halv åtta av ett larmande och kände mig rätt så utvilad. Vi bortser från Peters larm ett par timmar innan det; ett larmande som Maaaaamma, maaammma är klart bättre än någon som gapar nyheter och väder. Jag försökte övertyga Tyko om att han skulle somna om bredvid mig men efter en halvtimma gav jag upp.
 
På dagens agenda:
  • Baka småkakor
  • Måla med fingerfärg
  • Vinterstäda trädgården
Vilket tror ni att barnen kommer vilja göra först?

Kommentarer

Har du något att tillägga?

Namn:
VIP

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...